Less than a week left - Reisverslag uit Abcoude, Nederland van Mark Koff - WaarBenJij.nu Less than a week left - Reisverslag uit Abcoude, Nederland van Mark Koff - WaarBenJij.nu

Less than a week left

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark

30 Juni 2013 | Nederland, Abcoude

Luitjes,

Aanstaande donderdag begint weer een nieuw (iets kleinschaliger) backpack avontuur. Donderdag vlieg ik volgens mij via Hangzhou (China), naar Bangkok Thailand. Eerst zullen wij ons 3 weken in omgeving Bangkok en Laem Chabang vestigen, samen met 22 andere studenten waarmee wij werken aan ons Erasmus Consultancy Project.

Hierbij doen wij onderzoek voor Nederlandse bedrijven die zich willen vestigen of op andere wijze willen participeren in de zakenwereld van Thailand. Zelf ben ik met nog 3 andere consultants werkzaam voor en Maritiem bedrijf, waarvoor wij dus 3 weken lang zullen afreizen naar Shipping Agents, scheepswerven, havenbedrijven etcetera, voornamelijk in Bangkok en Laem Chabang.

Daarna zal ik waasrchijnlijk met 3 anderen direct Thailand verlaten en mij begeven naar Laos, Cambodja en uiteindeiljk Indonesie. Hoe dit precies gaat lopen, laat ik snel genoeg horen. Op dit moment heb ik me er nog niet zo in verdiept en zou ik eeriljk gezegd niet weten wat de hoofdplaats is van Laos:) More info follows!

  • 01 Juli 2013 - 20:31

    Trix:

    Wij wensen je ongelooflijk veel plezier en succes!
    Eerst met je project en dan met een reis door drie geweldige landen.
    Je hebt het verdiend!! x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mark

Actief sinds 30 Juni 2013
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 7567

Voorgaande reizen:

18 Oktober 2013 - 24 Maart 2014

5 Months Uganda

04 Juli 2013 - 03 September 2013

Backpack Deel 2

Landen bezocht: